hmm ..pelik ..

hmmm ...
lame ta update blog an ...hmm lappy aku lingkop n ta ukey lagy la ..
n aku plk skunk da ta kije meh ...pasal  bestie2 aku plak ..hm da len mcm la skunk niy ...dlu aku kje aku dapat fmily bru ...but ta lame meh ...tup2 ade org sabotaj aku lagy ..hmm sedey ...
aku dlu ade bestie ..sayang n happy gler but ..slel;ip mte je dea boley brubah ...
mmg salah aku ..cz aku perli dea ..but aku nk dea sedar..aku tak da yg skunk ..aku nk bestie aku yg dlu ..
yg caring pasal aku ...ape pon ngn aku ..susa sng same2 ....last2 sume tu brubah ...
aku perli dea cz mber2 aku yg len suh aku perli byk dowg trase ...so aku buat lha ta tau lak ley jadi cm nie ..
now aku da ilunk sowg bestie ...hmm ...buit kawan pon bukan ley bawak smpai maty an so aku lepaskan lah dea ...mybe aku tak serasi da ngn dea ,,,hmm ..dulu dgn kete buruk akulah ...dea ksana snie ...ngn aku lha mane pon ..kete osak pon dea tetap nk kua ngn aku ..bukan aku nk ugkiyt ..but bile dea da ade kete ..aku pon dea da tak pandang ..ajak nek kete pon lgsung tak bukan aku mgharap ..but tah lah...tak tau nk cter cm ne meh ..sedey ..!!! pape pon aku tetap ingat dea pernah jadi bestie aku satu mase dlu sampai bile2 ... 
by:mia 

No comments:

Post a Comment